Peniel Shin
Shin Peniel
2,869
1,357
팔로워
Peniel Shin
19일 전
First walk with my human in a long time! So excited !!!

내 인간이랑 오랜만에 산책!!! 신난다!!! https://t.co/Jg6woU5g9v

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
20일 전
댓글 1
Peniel Shin
22일 전
Why does it feel so much better/relaxing when someone washes your hair for you? 😌 

다른 사람이 머리 감겨주면 기분 왜 더 좋고 시원할까? 😌 https://t.co/gDFkBLk2DR

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
23일 전
Michael and Cory’s birthday party! Happy late and early birthday again! Party didn’t have a theme this time lol :P 

@zzoo_28lab
@corbyn_28lab 생일 파티~ 생일 축하해! 이번 파티는 테마 없었다 ㅋㅋㅋㅋ https://t.co/YVBSrGpfPP

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
24일 전
댓글 0
Peniel Shin
25일 전
댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
RT @melight321: Let me guess your favorite color
빨간색 너의 입술처럼

/ 김우성, Beautiful Girl (Feat. #프니엘)

통통 튀는 랩 너무 좋아🥰 @PenielShin

#멜라이트의스케치북 https://t.co/bhDYxupf9l

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
@llama_ajol Still haven’t answered my question.... 🤣

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
I just found out too.... lol https://t.co/eVumq30JmL

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
📷: fujifulm x100f

fujifilmx_us https://t.co/iZ7tRue27B

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
Feel like I haven't really been doing much with my photography these days.. gonna try and start carrying my camera around more often again. 📸

요새 사진 많이 안 찍는것같아... 카메라 더 자주 가지고 다니려고 노력 다시 해야겠다 📸

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
I was looking up iPhone 11 pro stuff cuz I’m planning on buying it soon but I’m already seeing rumors of an iPhone 12.... didn’t 11 JUST come out?! Wtf?! 🤦‍♂️🤯🤷‍♂️

아이폰 11 곧 살 계획이라 검색 하고있었는데 벌써 아이폰 12 소문이... 11방금 나오지 않았어?! 뭐야?! 🤦‍♂️🤯🤷‍♂️

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
This weeks #EMSTraining is... cardio... I hate #cardio! #HIIT is already hard without the ems but with ems... oh gosh TT lol  bodytrain_  

이번주 #EMS트레이닝 은....유산소.... #유산소 싫어... HIIT 그냥도 힘든데 EMS까지 하니까... 와... ㅠ ㅋㅋ… https://t.co/PuylL71YAT

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
When @nfl and @nba seasons overlap and you can’t decide which one to play... mix it up! Play both! 

미식 축구 랑 농구 시즌겹쳐서 어떤거 할지 모를때... 섞어! 둘다 해!

Song: Drake - Gyalchester https://t.co/SZqJGCYI6g

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
If you’ve been following my instastories you guys probably know I started #EMStraining ! Only went twice but I love it! Haven’t been this sore in a while! #HurtsSoGood thank you bodytrain_ 

제 스토리즈 봤으면 알겠지먼 저… https://t.co/gj8wopFDcT

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
*WARNING! SEXY LEGS ARE SHOWN IN THIS VIDEO THAT MAY CAUSE NOSEBLEEDS * lol....I think imma need a different pair of pants if I ever wanna ride motorcycles 😅  thank you dprian for letting me pose with yours !… https://t.co/cvmpj9OKhm

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Peniel Shin
한 달 전
Bowled last night and got 6 strikes in a row for the first time! Final score 214 :)

어제 볼링 쳤는데 처음으로 스트라이크 6개 연속! 점수 214점! https://t.co/x89iIglIvk

번역이 없습니다.

한국어 번역을 달아보세요.

댓글 0
Nederlands Deutsch Русский язык Bahasa Melayu Tiếng Việt Kiswahili Svenska Español العربية English Italiano Indonesia 日本語 中文(简体) 中文(繁體) Čeština Tagalog ไทย Türkçe Português Polski Français suomi 한국어 हिन्दी, हिंदी